[娛樂] Cammi玩殘Edison 轉向台灣集郵小豬

Cammi 想為陳冠希死(2011-12-14)


[轉載/Youtube] 陳冠希(Edison)被16歲慾照學生妹謝芷蕙(Cammi)玩謝,形象插水,Cammi自爆受情慾事件打擊曾萌自殺念頭,幸好夠堅定重新振作。滿腦少女夢的Cammi表示拍拖講啱feel,掟走Edison後,此刻夢中情人已鎖定台灣帥哥羅志祥(小豬)。 撰文:比華利

模謝芷蕙有見跟陳冠希啜爆慾照事件漸淡化,她已開始逐步解封,希望趁聖誕新年檔彈出銀,Cammi昨日放學後即戴上大眼仔化濃妝接受本報專訪,力谷她與同門師姐推出的月曆。

刪除慾照短訊
Cammi穿上背心短褲在戶外拍照,看到花園有柱,自稱仍是處女的Cammi興奮走近狂玩轉圈,童心未泯。對於Edison早前在北京出席活動,就偷嗒Cammi事件,自認錯得太笨,她則說:「成件事都過咗去,大家都受傷害,希望件事快啲丟淡,我會專注讀書同做嘢。」Cammi表示跟Edison分手後,她為盡快撫平傷痛,手機上的啜爆慾照和情慾短訊全部刪除,她說:「我家冇佢電話㗎喇。」
問Cammi可打算送Edison性感月曆,她說:「下次活動有機會見到佢咪送。」似乎要讓Edison對足她一年。Cammi自爆拍拖講啱feel,現在中港台哪個男星最合她心水?Cammi說:「我好鍾意小豬,佢係我偶像,我好欣賞佢做戲。我有睇佢《娛樂百分百》好搞笑。」

周日出動銀
Cammi指爆出情慾照後,她的人生一度進入黑暗期,她說:「我嗰排試過鑽牛角尖,諗過死咗佢,但後來諗番父母,自己就唔敢再諗,死咗就好可惜,瞬間就冇咗呢種諗法。」Cammi先後跟中港台的Edison、萬寧哥哥沈志明和井柏然爆緋聞,她說:「我本身都唔集郵嘅,我始終係女仔,俾人咁叫梗係唔好。」Cammi周日便出動做商場騷。

Popular Posts