[娛樂] 小齊孖康仔寸爆唐唐

小齊孖康仔寸爆唐唐( 2012-02-21 )
孖蘇永康齊寸唐英年 小齊嘆港人冇權選特首


女 fans攬到彈 小齊忍痛開騷( 2012-02-20 )
割完盲腸即踏紅館 小齊忍痛獻唱囝囝呵番


[轉載/Youtube] 任賢齊月初因盲腸炎需即時入院做手術,只休息個多星期前晚即在紅館開騷又唱又跳,期間因大笑令傷口疼痛要出手按着,幸好有囝囝上台獻花,即刻冧晒。

一連兩場的「任賢齊神魔人世界巡迴演唱會」香港站,前晚在紅館開鑼,不少圈中好友捧場包括徐小鳳、關之琳、甄珍、金燕玲、梁錦松和老婆伏明霞等,小齊的女友Tina和仔女也在台下為他打氣。

陳昇扮林峯
小齊月初因盲腸炎要做手術,他只休息了個多星期即上台表演,不過見他精神奕奕還染了一頭銀白髮,甫出場更表演打鼓,又唱又跳,表現賣力,他笑說:「就算唱到傷口爆開都冇問題,唔使擔心我,我已經好番,又有咁靚嘅護士姑娘照顧我,我康復得好快。」
當晚小齊好友如魔幻力量、黃品源、陳昇和五月天上台擔任嘉賓,小齊的囝囝更上台獻花,他甫見囝囝即露出冧樣並搞笑說:「呢個小朋友好靚仔喎,你係邊家嘅小朋友呀?係呀,佢係我個仔。」小齊和黃品源合唱《那麼愛你為甚麼》後,小齊說:「我最記得做完手術後,護士成日問我放咗屁未,因為放屁即係排氣,排氣好重要,代表腸有郁動。」至於陳昇出場時則搞笑指自己扮「chok王」林峯,搞到得小齊和觀眾捧腹大笑,陳昇又取笑小齊幾乎笑到連腸都跑出來。

小齊孖康仔寸爆唐唐( 2012-02-21 )
孖蘇永康齊寸唐英年 小齊嘆港人冇權選特首

特首參選人唐英年因約道大宅僭建成為眾矢之的,前晚任賢齊在尾場個唱和蘇永康唱雙簧擺唐英年上枱搞氣氛,康仔稱若他識唱《那誰》才再考慮會否給機會他爭做特首,至於成為港人的小齊則坦言不明為何港人無權投票選揸弗人。

任賢齊舉行一連兩場的紅館演唱會前晚圓滿結束,好友黃品源、陳昇和五月天繼續擔任嘉賓,小齊也請來同公司的蘇永康表演,當他介紹康仔出場時說:「公司同事今年可以去旅行同埋食好嘢,都係多謝佢咋。」小齊坦言約10年前來港拍電影《星願》時,食、住和穿的皆有康仔贊助支持,令他無言感激,康仔聞言笑說:「真係估唔到10幾年後你竟然做咗我老闆。」

Popular Posts