[娛樂] 小儀 張嘉兒為搵銀 搶金剛

小儀、張嘉兒為搵銀 搶金剛( 2012-02-21 )
情侶檔搵銀有着數 小儀、張嘉兒搶金剛


[轉載/Youtube] 金剛雖然其貌不揚但桃花不絕,多年前已和港姐張嘉兒傳緋聞,另外又有台灣辣妹女友Ashlee,不過近日有指他跟小儀撻着。前晚金剛、張嘉兒和小儀同場錄影,張嘉兒坦言羨慕金剛與小儀傳緋聞帶挈搵真銀,笑言要與小儀爭過。

來自台灣的金剛近年備受無綫重用,早年和港姐冠軍張嘉兒傳過緋聞,期間金剛被發現一直有位台灣辣妹女友Ashlee,不過近日卻有傳他和小儀發展姊弟戀。前晚金剛和張嘉兒到電視城錄影《千奇百趣高B班》,小儀和森美繼續做主持,三位緋聞主角同場,但他們表現大方,應記者要求一同合照,小儀還搞鬼地叫張嘉兒做「大婆」。

世界末日
藝人傳緋聞後,合作機會增加,出外接job搵真銀,不過張嘉兒直言多年來反而未有和金剛搵銀的機會,她說:「真係冇人搵我同金剛做嘢,點知家佢同小儀就有,真係唔公平,好唔抵,我要叫小儀讓啲畀我先得。」
金剛緋聞不絕,艷福無邊,他竟說:「我覺得2012年真係世界末日,到咗㖭啦,原本我對生命充滿希望,但家冇喇。」張嘉兒和小儀之中會揀哪個?金剛直言兩女皆不是他杯茶,還踢爆小儀心有所屬:「佢係鍾意啲CEO級。」小儀回應稱:「係呀,但我鍾意唔代表人哋都鍾意我。」

大方讓愛
小儀笑言讓金剛給張嘉兒沒有所謂,但搵銀機會則會留給自己。記者指以緋聞情侶檔出騷酬勞可以收貴些,金剛即說:「係咪可以㗎?咁一定要收貴啲,平時我收得唔高。」

Popular Posts