[娛樂] 林峯被攞獎傳聞搞到緊張

林峰未到頒獎日唔知攞乜獎 2012/01/05
林峯被攞獎傳聞搞到緊張


Chok峯想擸男歌手獎( 2012-01-06 )
林峯Chok歌醫Fans


[轉載/Youtube] 林峰以歌手身份出席電台主辦的醫學活動,有歌迷向他表示,在患病期間一直聽他的歌和看他演出的劇集得到支持,他說:「好開心原來自己o既歌多多少少都幫到人。」至於有報道指會在TVB的音樂頌獎禮上將獲得「最受歡迎男歌手」,他說:「年年都有類似報道,仲有幾日就到,到時大家就知道。」

林峯和食物及衞生局局長周一嶽昨日到港台出席「精靈一點關愛病人大行動」。林峯表示曾有患重病的歌迷指其歌曲有治療作用,他說:「以前有啲患咗比較嚴重疾病嘅fans,話唔舒服時睇我嘅劇同聽我嘅歌去堅持落去,我估唔到自己嘅作品有一個鼓勵作用,作為一個藝人聽到呢啲事真係好開心。」

對攞獎有信心
近日有指林峯會得到《勁歌》總選的最受歡迎男歌星,他笑言每年頒獎禮都有不同傳聞,他說:「仲有幾日,到時大家咪知囉,其實我本身唔緊張,但睇完呢啲報道就會令我好緊張。」他坦言對攞獎有信心,問他恨不恨成為最受歡迎男歌星?他說:「信心會有,今年我放咗好多努力喺音樂上,總之有份角逐嘅獎項都想得到,我都希望自己嘅努力得到認同。」

Popular Posts