[娛樂] 陳嘉桓智破富豪飯局

陳嘉桓智破富豪飯局
2012年02月06日 (一)


[轉載/Youtube] 陳嘉桓(Rose)早前於內地出席活動,獲廣告商女老闆邀請出席飯局,當時Rose覺得對方很好人,不虞有詐大方答允。豈料原來是個富豪飯局,幸好Rose早已學精,未有「單拖」赴會,她說:「經一事長一智,女老闆約我食飯,為安全計,叫埋經理人陪我去,點知一去到就有意想不到事情發生!原來女老闆帶埋一班男性朋友出席,個個都有保鏢,應該係內地富豪,我當時都覺得唔妥,佢哋不停問我私人問題,仲不停叫我飲酒,好彩有經理人幫我解圍,之後經理人同佢哋講我個肚唔舒服,先能夠成功離開,短短十幾分鐘,好似過咗半日一樣,嚇死我。」

Popular Posts