[娛樂] 關菊英英國嫁同性富婆?菊姐否認

菊姐英國嫁同性富婆?( 2012-02-17 )
菊姐否認嫁富婆:現階段好開心


[轉載/Youtube] 何超瓊和俞琤的「瓊俞戀」成為城中熱話,最近又有傳關菊英與公仔麪大王周文軒姪女、億萬富婆周偉利(Willy),將於今年9月到同性戀合法化的英國秘密註冊結婚。

被指英國行禮
有指Willy在雲地利台寓所內煎牛扒嘆紅酒,單膝跪地向菊姐求婚,但菊姐昨日在電話中否認說﹕「梗係冇,可以用四個字去形容,絕無此事。」她自言沒有看過該報道,但已獲朋友通知,她帶點激動說:「今次實在太誇張,識我嘅人都知我唔食牛肉,我已經戒食牛戒咗十幾年,加上我信佛,又何來去英國教堂舉行婚禮?」
問菊姐與Willy有沒有真的想過結婚?她大方說:「我哋係好好嘅朋友,現階段保持現狀都好開心。」菊姐坦言最介意影響到身邊人,她說:「余慕蓮打電話畀琴姐(李香琴),問佢係咪做我哋嘅證婚人,激到琴姐好嬲,話要打電話去鬧人,我咪反勸番佢老人家,叫佢唔好咁嬲囉。」她直言沒有想過藉此新聞宣傳新碟,她笑說:「我係打算今年出唱碟,但唔使靠呢啲宣傳。」

Popular Posts