[娛樂] 羅貫峰添丁 龍仔表情多

都市Chok峰 靚B表情多 2012-03-13
羅貫峰添丁 龍仔表情多


[轉載/Youtube] 無綫節目《都巿閒情》前主持羅貫峰過咗檔城巿電訊嘅免費電視台,但佢份新約要到今年六月先生效,咁貫峰就可以趁呢段時間,陪上周二為佢生咗可愛龍仔嘅老婆坐月,BB重六磅六安士,堪輿學家李丞責仲幫BB改咗名做羅俊洛,而貫峰上周五已接咗妻兒出院。
幫囝囝冲凉
新任爸爸貫峰心情興奮又雀躍,佢連日嚟不斷將囝囝嘅靚相貼上微博,小俊洛眼仔睩睩、輪廓分明、頭髮濃密,佢出世雖然得幾日,但面對鏡頭表情多多,遺傳咗做主持嘅爸爸嗰種優良傳統。
35歲嘅貫峰請咗陪月員喺日間照顧太太,但夜晚就由佢呢個廿四孝爸爸負責,貫峰噚日話:「我日日幫手換片、餵奶同冲凉,太太順產都有傷口,佢唔踎得低,呢啲嘢由我嚟幫手。」講到做爸爸嘅感受,貫峰話:「我終於見到有嚿嘢係我㗎啦,冇人攞得走,冇人會叫你畀番佢,我只希望囝囝聽話同健康。」問貫峰將來俊洛長大如果想入娛樂圈,佢會點睇?貫峰話:「我一定同佢分析得清清楚楚,做呢行唔係玩玩吓,一定要啱嗰個心態。」

Popular Posts