[娛樂] 丁子高忍唔住口「我係爸爸」

大肚千嬅半夜失蹤 丁子高鬧爆( 2011-12-17 )
擔心千嬅周圍去 丁子高忍唔住口「我係爸爸」


[轉載/Youtube] 楊千嬅被爆懷有兩個多月身孕,近日已全面停工,放假安胎。由於未夠三個月怕BB小器,千嬅不敢公開承認有喜,即將榮升老竇的丁子高昨日現身也只敢笑不敢認,但難忍興奮地說:「我恨不得家即刻大叫:『我係爸爸!』」不過千嬅卻唔悶得,鍾意周圍去,令丁子高非常擔心!

楊千嬅成為圈中另一大肚婆,成功造人懷孕兩個多月,近期更連推四部戲,停工安胎。老公丁子高昨日在銅鑼灣出席Tudor手錶店開幕活動,面對記者連聲恭喜他即將榮升爸爸,丁子高笑到四萬咁口說:「如果有開心事,就會自己講,家未講得呀,唔知點解未講得。」記者表示傳統習俗夠三個月才可公佈,丁子高難掩興奮地說:「我恨不得家即刻大叫:『我係爸爸!』」問他幾時可以大叫?他即鬼馬說:「承你貴言,唔知幾時,慢則唔知,快則好快。」他笑言自己一向努力工作,努力搵奶粉錢,最想生一男一女,但生夠三、四個也無妨:「睇個天畀唔畀個好字啦。」
至於楊千嬅上月突然肚痛入院,被醫生要求卧床一個月,問到千嬅現時身體狀況,他說:「做完演唱會,佢身體好虛,呢兩三年好忙,要休息多啲。」會否進補?他說:「唔使,清清哋簡單就得,家唔想佢太攰。」千嬅明年要到內地宣傳電影,丁子高表示會盡好老公責任,陪老婆出差,而工作表千嬅暫時冇戲拍,但不改四圍去、冇時停的習慣,他說:「噚日我好夜返到屋企,都見唔到佢,原來佢落咗街揸車去朋友度傾偈,又唔講聲,連message都冇留低,擔心死人。」

陪老婆出差
同場還有鍾嘉欣、Ana R.、Alice B.、Cara G.等,鍾嘉欣透露要趕回廠拍《護花危情》,她說:「飾演大提琴家,學咗四堂,開始練到手都起繭,有場撞車戲,要夾住個大提琴,撞到大腿瘀晒!」

Popular Posts