[娛樂] 何超蓮東華露肉唔知天寒

暴乳超蓮 拋胸「顫」東華
超蓮東華露肉唔知天寒 2011年12月11日


(同場加映)FACE 236期﹣超蓮拔罐脫毒


[轉載/Youtube] 無綫昨晚在電視城舉行《歡樂滿東華 2011》,據知身為東華副主席的賭王三太陳婉珍會即席下廚,女兒何超蓮以粉紅低胸裙狂晒事業線撐場,昨晚氣溫急降,她卻性感打扮,愛靚貪瀟湘的超蓮甫坐下便馬上用皮草蓋着玉腿保暖,她說:「我唔知將軍澳氣溫,我有帶外套。」為免走光,超蓮更向記者說:「咪再高炒啦。」她說:「支持媽咪,佢煮嘢食好叻,最拿手係摩囉雞飯。」超蓮表示近日由英國返港過聖誕,出門前見過賭王。超雲昨晚未有現身,她不忘上微博留言:「今晚的歡樂滿東華我雖不能參加,但也在這邊支持!媽媽,你要努力炒蟹呀!」

克勤返無綫緊張
無綫與五大唱片公司版稅風波擾攘兩年,終在上月無綫台慶前得以平息。身為無綫契仔的李克勤,昨晚獲邀做首位破冰歌手,在昨晚《歡樂滿東華》演出。李克勤表示昨日再入無綫,心情緊張,可打算取回過去的地位:「時代同世界都唔同,樂小姐(樂易玲)話過我哋呢啲係冇簽約歌手,所以冇機會攞獎,因為佢要保障合約藝人同歌手,呢啲無可厚非,多謝今晚無綫邀請,環球放人,仲有善長捐錢我唱歌,我唔介意日後仲有更多五大唱片嘅歌手陸續上無綫。」李克勤承認有發短訊陳志雲,他說:「我同佢講我返嚟你就走。」至於會否簽約無綫則交經理人處理。

Popular Posts