[娛樂] 趙碩之撐緋聞男友胡渭康

碩之拋胸撐胡渭康復出( 2012-02-29 )
胡渭康、趙碩之調情


趙碩之中門大開撐緋聞男友胡渭康


[轉載/Youtube] 胡渭康再戰樂壇,前晚在灣仔舉行新碟記者會,近日跟他傳緋聞的趙碩之低胸晒騷事業線支持。胡渭康年邁養父母亦有到場,當他唱《頑童》時,走到台下和父母合照,他說:「家媽咪都唔認得我,當年初三佢哋抱我返屋企,乜嘢都唔捨得,只留番畀我同家姐,家我長大,佢哋唔使再擔心。」說畢眼濕濕,趙碩之即向他送上紙巾。胡渭康表示養父母在他約一歲時領養他回家,現在則在安老院養老。
胡渭康唱張國榮情歌時,公然送給趙碩之,打情罵俏。談到趙碩之,胡渭康表示:「佢係好爽,但目前未有時間拍拖。」問到趙碩之低胸出現是否為引胡渭康注意?她笑說:「佢有乜未見過,我哋唔係拍拖。」

Popular Posts