[時事] 教院史提芬 上堂撩女生 發情慾電郵

教院史提芬 情慾 E貓搞女生( 2011-12-18 )
上堂撩女生 發情慾電郵  教院口花Sir捲性騷擾醜聞


[轉載/Youtube] 香港教育學院爆出指控教師性騷擾風波。曾向學生自稱「超級口花」的教育政策及領導學系教師黃偉鴻,去年底被投訴多次在課堂上「撩女仔」吃靚女學生豆腐,近日又被指變本加厲,喪發電郵給部份女生,內容包括「不如今次隔空抱抱!?有冇咁嘅公仔?」等等,其中一名女事主疑不堪困擾,透過第三者電郵校方高層投訴。教院證實正處理有關投訴。

黃Sir「口花語錄」
《給學生的電郵》
•我對住美女,通常都唔老實的。
•原來妳把嘴都幾刁。(應該幾「柔軟」……)
•妳抵錫,我又錫。嘻嘻嘻!
•我最喜歡同「壞人」做朋友,尤其是「貪玩」嗰隻,咁妳係咪吖?
•佢哋話「唔准面對面抱喎」,「從後面攬攬就ok」,妳點睇?
•弊,洩露了我有兼職……,得兩個方法,一是「殺人滅口」,但妳咁靚女,我又唔捨得,二是「收買妳」,請妳食飯。妳揀啦!
•不如今次隔空抱抱!?有冇咁嘅公仔?

《課堂上》
•嗰位靚女同學……
•嗰位無咁靚但都靚嘅同學……
•靚唔靚吸唔吸引影響整體分數。

資料來源:黃偉鴻的學生

Popular Posts