[娛樂] Jeana狼擒王老五

包起不倒胸 狼擒獨男( 2011-12-25 )
Jeana狼擒王老五


[轉載/Youtube] 隆胸模何佩瑜(Jeana)昨日扮成禮物從禮物盒爆出來,其實她是出席在柴灣的NowTV宣傳NBA的活動,主持叫Jeana示範拍打籃球之餘,還叫她低位運球,Jeana姿勢奇怪,令她大感尷尬,她說:「我都唔知點樣擺姿勢,俾啲球員見到我咁擺法,唔知好嬲定好笑。」

隨時拆彈
最近有指法國的隆胸物料致癌,問到Jeana會否擔心?她說:「我都有留意報道,我啲物料係美國嚟嘅,做過好多實證,係冇事嘅,而且有好多人裝完都會再拆,可能之後幾年興平胸,我會拆咗佢都唔定。」昨日是平安夜,問她如何度過?單身的Jeana表示會去好多party,實行到處打獵,她笑言:「單身男士要小心,家啲女仔好狼,我都係其中一個。」

Popular Posts