[娛樂] Suki培育囡囡做千億新抱

Suki培育囡囡做千億新抱( 2012-01-03 )
溫室培育誓做千億岳母 徐淑敏百日宴晒靚B女


[轉載/Youtube] 徐淑敏(Suki)短短兩年,由咪神變潮媽,連生兩女的她身形依舊弗爆。她於大除夕為幼女黃心柔(Renee)搞百日宴,小B女以娃娃造型現身,可愛爆燈。Renee才三個月,成長路漫長,但Suki已開始栽培她成材,大發千億岳母夢,希望將來早日嫁女抱孫。

徐淑敏去年9月誕下幼女黃心柔後,馬上收身復工,日前大除夕更在大埔為囡囡搞百日宴,順便約齊友人開P倒數,三代同堂。

停餵輻射人奶
幼女Renee的百日宴不及胞姊黃心瑤(Vianna)的大型,難免予人偏心感覺,Suki昨日在電話中說:「奶奶都有咁覺得,我都係屋企細女,所以感受好深,老公答應我哋今年9月生日時,三個壽星一齊開P補數。」
為着女兒健康,Suki自Renee出世即餵哺人奶,轉眼小B女已三個月大,長得肥肥白白,體重逾14磅,樣子更倒模自媽咪般,問到Suki還有餵人奶嗎?她說:「因為之前同老公去咗日本,我返嚟就唔敢餵人奶畀囡囡,怕有輻射,始終心理作用怕影響BB。」
Suki笑言要栽培Renee像徐子淇一樣做千億新抱,她說:「邊個父母唔想子女將來得到幸福,不過到佢哋嘅年代,可能要過30歲先肯結婚。」

發展美容事業
兩女尚幼,Suki還未圓追仔夢,但卻恨抱孫,她說:「我見到媽咪同奶奶抱住BB,我都幻想自己將來咁樣,我到時會幫佢哋湊㗎。」Suki表示今年未有意追龍仔,但卻獲老公答應打本大搞美容生意。

Popular Posts