[娛樂] 高皓正喜獲七磅B女 爆晒幸福片

太太誕七磅B 高皓正high爆晒幸福片


高皓正喜獲B女不言休 2012-02-28
高皓正讚太太生女夠堅


皓正添千金 紫岐下月嫁( 2012-02-28 )


[轉載/Youtube] 高皓正昨日出席亞視在麗星郵輪錄影的節目《撻著》,他表示太太前日順產誕下七磅囡囡高純意,他說:「預產期係下月初,早咗成個禮拜,噚日本來有嘢做,多謝啤梨幫我頂咗,今日之後我會放一個月產假,幫手湊BB,咁新電視台都係四月先開工,時間夾得剛剛好。」

堅持順產
提起太太堅持順產,高皓正說自己目擊整個生產過程:「我真係覺得太太好堅,我就儍儍哋,唔知自己做乜,生就十分鐘,隔籬房就好多太太大叫,我太太就一粒聲都冇出過,用第四下力個B就出嚟,真係神級,佢仲喺BB檢查完再見到先喊,BB好得意,一出嚟就笑。」另外,同場趙彤昨於寒風下以低胸裝及短褲現身。

Popular Posts