[政治] 市民問唐唐: 滾過幾多女人

滾過幾多女人 龍豬點答 2012-03-13
泛民選舉論壇逼表態  為六四默哀 唐梁睜着眼睛


[轉載/Youtube] 泛民主派昨舉辦特首選舉論壇,有如電視辯論前哨戰。泛民候選人何俊仁佔盡主場之利,兩名建制派候選人唐英年、梁振英卻相繼「中伏」,前者被狂質「你滾過幾多個女人﹖」後者被要求就六四事件表態,提問者更利用發言時間,即場發起為六四死難者默哀,結果只得何俊仁響應,唐、梁二人卻睜着眼,表情尷尬。

選舉論壇問答精華
•唐英年婚外情
問:有錢就可以去滾,你滾過幾多個女人?(參加者熱烈拍手)
唐:我唔認為呢個問題要拍手,我係承認過有感情缺失,我嘅太太亦原諒咗我,我唔想涉及第三者...呢個同數字冇關,我唔會答你呢個問題。
問:你同唔同意今次有人有組織打低你?
唐:今次選舉艱巨,充斥有組織、有系統醜聞。

•梁振英被指涉黑金
問:你涉及黑金政治,有調查又話你會實行特務統治,你點睇?
梁:我嘅社交圈子中,我不認為有三合會人士。之前有報道我喺城大校董會涉及利益衝突嘅事件,傳媒搵到內部文件,可能呢啲係特務行為。我唔認為我做過有關特務嘅嘢。

•23條立法
問:上任後會否為23條立法?
梁:特區有憲制責任為23條立法,適當時我會為23條立法。
唐:呢個問題一定要解決,我有信心消除市民對23條嘅恐怖,但要有共識,不等於雙普選後有共識。

•六四
問:你今年會否悼念六四?解放軍有冇殺人?
梁:我關心國家人民嘅立場不變,我哋有共同經歷,我諗我同你睇嘅係同一報道。
唐:六四當晚,我相信在座每一個人都有感受,有人死唔值得笑,呢個係好嚴肅嘅問題,作為特首,要確保言論表達自由。

Popular Posts