[娛樂] 巨肚 Kelly誓要劉華對親家

巨肚 Kelly誓要劉華對親家( 2012-01-29 )
Kelly同華仔對親家


[轉載/Youtube] 黃百鳴的天馬公司昨晚在灣仔君悅酒店筵開30圍舉行春茗,《八星抱喜》 和《楊家將》兩片演員都有出席,腹大便便的陳慧琳(Kelly)說:「家七個月啦,個肚真係好巨大,我胃口仲好過我老公,家肥咗十幾磅,等小龍包出世後,我會叫佢追華仔個小龍女,等佢哋青梅竹馬,小龍包唔成功我會叫蝦餃仔頂上。」

《八星抱喜》連續三年輸給曾志偉監製的邵氏賀歲片《2012我愛HK 喜上加囍》,昨晚黃百鳴說:「香港係輸,但我哋部戲喺內地好好收,已經累積7,000萬票房,過億冇問題,出年我一樣會拍賀歲片,有得鬥吓先好。」

Popular Posts