[娛樂] 何韻詩恭喜容祖兒甩身 祖兒回應緋聞

何韻詩恭喜容祖兒甩身


祖兒回應緋聞:面皮厚唔避忌


[轉載/Youtube] 何韻詩近日被傳與台灣藝人路嘉欣撻著,兩人為舞台劇綵緋同時現身,並應記者要求大方合照,阿詩被問到好友容祖兒被傳有新戀情?她開心地說:「恭喜佢有新人物、角色加入,希望佢可以甩到我身,唔好成日拉我落去。」對於被指與祖兒分手?阿詩說:「同容小姐一齊、分開、結婚都係大家假想同幻想,大家今次設定分手就要Keep住,咁多年都話佢多人追,其實我都好多人追。」

容祖兒被傳與導演Heison撻着,不過容祖兒被追問新緋聞時,自嘲久旱逢甘露,她說:「真係R晒頭,識佢好幾年,新聞出來後好多朋友都笑。」問到容祖兒為何借車給對方駕駛?她解釋:「有時自己懶,冇乜所為。(有冇發展機會?)睇緣份,自己唔睇重感情,專注工作先。」
對於與何韻詩分手傳聞,祖兒說:「算啦!咩『情節』都發生過,我當故事咁睇,我哋面皮厚唔避忌。」

Popular Posts