[時事] 美容院爆煲前港姐泣訴受害

港姐喊爆數臭營養師 2012-03-12
美容院爆煲前港姐泣訴受害  指有人掏空舊舖另起爐灶 累逾千顧客


[轉載/Youtube] 又有美容院爆煲!米施洛創辦人陳美顏與前港姐季軍關淑芬合營的「秀身男女」銅鑼灣店,數月前突然結業,千多名合共購買逾200萬元療程的客人鼓譟。記者追查下,關淑芬聲稱自己也是受害人,指有人將舊舖掏空,另起爐灶,更哭訴:「我都唔想爆煲!」陳美顏則否認偷走客人資料。
「家只係間舖地址唔同咗,點解我唔可以享用之前買落嘅療程?」受影響顧客盧小姐光顧「秀身男女」三年,前後購買十多萬元療程,去年10月還加碼萬八元買了一個醫學微針療程,沒料到舖頭突然結業。
顧客向消委會投訴
她說自去年11月起她已無法預約,新年過後職員告知搬到軒尼詩道金鵝商業大廈的新舖,老闆陳美顏(Mian)還親自接見她,原來叫她簽署聲明,表示自願成為「秀身男女」會員,「我唔明點解要簽?我一向係會員!佢只應承畀一般面膜我做,我買嘅係醫學美容,幾百蚊點可以代替千幾蚊嘅療程!」盧遂於周二到灣仔警署報案,但因不牽涉刑事,警方不受理,只好到消委會投訴。
記者陪她上門理論,Mian顯得不知所措並致電「班救兵」︰「有個客帶埋記者上嚟,我唔排除佢搵埋另一director上嚟搞事,好!搵律師同報警。」之後Mian打999,但警方叫她自行到警署報案。
警察不理只好客
召救兵失敗,Mian轉軚安撫盧小姐︰「我哋唔係唔提供服務畀你!」盧要求退款︰「搞到咁樣,我仲會唔會畀塊面你做呢?」Mian叫她向舊舖追數,強調兩間「秀身男女」是獨立機構。
「秀身男女」位於銅鑼灣渣甸街金利隆中心的店舖,因欠租和管理費8.6萬元已被封舖,地上遺下大堆信件雜物。記者找到另一老闆、75年港姐季軍關淑芬,她激動哭訴︰「我好少返公司,到11月爆煲,冇晒人、冇物料、冇晒錢,我先知出事!」
去年10月業績急跌
她說08年跟Mian合作負責出錢,對方提供「秀身男女」品牌和人手,兩人各佔一半股權,Mian弟弟負責會計。開業以來,公司年年賺錢,但至去年10月,營業額突然急跌,原來美容師叫顧客待新舖開張,買療程更多優惠。
此時Mian已在附近開了新舖,並撬走兩名最資深的美容師。關淑芬翻查閉路電視,發現去年11月7日和8日,「CCTV 見到Mian拖住個篋出嚟,重到佢差啲拖唔郁!之後兩個女仔都拎住一袋二袋走。」
至當晚凌晨Mian跟三名員工返回公司,在大廈的CCTV看到她們袋內裝著的相信是客人檔案。四人沒有進舖,將檔案放在舖外的毛巾袋內便離開。
關淑芬相信,翌日職員才將袋內的客人檔案放回櫃內。她隨即貼出澄清啟示,並於12月報警。關說事後Mian答應用60萬元買餘下一半股權,並先付20萬元誠意金予關,但尾數至今未付。雙方談判失敗,關淑芬惟有等清盤,「啲客好多係我朋友,好對唔住!」

Popular Posts