[娛樂] 陳敏之拍劇激爆男友

素顏之拍劇 男友醋爆( 2012-03-08 )
陳敏之拍劇激爆男友


[轉載/Youtube] 陳敏之與陳拉法昨日到商台為無綫劇集《東西宮略》宣傳,劇中敏之親自加入用口餵郭晉安食提子的鏡頭,她大爆男友在電視看到時立刻皺眉:「上次《怒火街頭》佢都唔鍾意,咁我知佢係錫我先咁,以後拍劇我都會考慮吓佢,驚佢爆血管。」敏之又透露跟男友不會用口餵食提子,而法拉笑指怕男友看到她劇中粗魯男人頭一面。
偶遇發哥
法拉重提首天外景開工偶遇周潤發在場取景影日落,整個劇組像小fans一樣跟發哥合照:「佢見我個妝認得出我係鍾無艷好開心,之後又研究我個妝同髮型,當我埋位時佢仲喺旁邊留意,我當時幾大壓力,好彩冇乜NG。

Popular Posts